Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 47 in /home3/apkzyobl/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990

Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 47 in /home3/apkzyobl/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
خرید و فروش پودر رخت شویی ۲۰ کیلویی - رادوش

خرید و فروش پودر رخت شویی ۲۰ کیلویی

خرید و فروش پودر رخت شویی ۲۰ کیلویی

نمایندگی پودر لباسشویی در سراسر کشور

نمایندگی پودر لباسشویی در سراسر کشورپودر لباسشویی 500 گرمی، در بازار فروش مواد شوینده از مشتریان زیادی برخوردار است و اکثر خانواده ها، بسته هایی با این حجم را برای خرید انتخاب می کنند. اما برای مصرف بیمارستان ها، هتل ها، خشکشویی ها و سایر مکان هایی که به حجم بالاتری از این محصول نیاز دارند، خرید پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی می تواند پاسخگو باشد و توسط نمایندگی های زیادی در سراسر کشور قابل تهیه است. 

جایگاه پودر لباسشویی ایرانی در بازار های بین المللی

مناسب بودن کیفیت و نرخ پودر لباسشویی ایرانی نسبت به نمونه های خارجی، موجب شده است کشورهای مختلفی در جهان متقاضی خرید پودر لباسشویی ایرانی باشند.

بازار و نمایشگاه های بین المللی، بستری مناسب، برای معرفی هرچه بیشتر محصولات شوینده و به خصوص پودر لباسشویی را فراهم آورده است.

پخش عمده پودر لباسشویی با قیمت ارزان، چه در بازار داخلی و چه در بازار های جهانی، عاملی برای جذب مشتری بیشتر است. 

اما استفاده از کلمات مناسب بر روی بسته بندی ها نباید غافل شد! 

شرکت های مختلف از عبارات جذاب و مشتری پسند گوناگونی برای معرفی پودر لباسشویی استفاده می کنند که از جمله آن ها می توان به مواردی مانند قدرت پاک کنندگی زیاد، فعال در آب سرد، کف زیاد، کف کنترل شده اشاره کرد و سوالی که برای مشتریان مطرح می شود این است که از بین برندهای مختلف چگونه انتخاب خوبی داشته باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت به طور کلی پودرهای لباسشویی به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. پودر لباسشویی مناسب برای البسه و پارچه های رنگی 
  2. پودر لباسشویی مناسب برای البسه و پارچه های سفید 
  3. پودر لباسشویی مناسب برای البسه کودک

تولیدکنندگان ایرانی و خارجی پودر لباسشویی نوع اول از عبارت هایی مانند colour color،  کالر، یا “برای لباس های رنگی” را بر روی بسته بندی محصولات خود درج می کنند تا تشخیص آن برای مشتریان آسانتر گردد.

سختی آب، تعداد دفعات شستشو، استفاده از مقیاس صحیح از پودر، نوع ماشین لباسشویی از عواملی هستند که بر عملکرد پودر های لباسشویی نوع اول مؤثر می باشند.

در مورد پودر های لباسشویی نوع دوم باید گفت تفاوت شست و شو لباس های سفید با این نوع پودر در دراز مدت بر روی تثبیت رنگ سفید لباس مشخص می شود.

شاید شما نیز این تجربه را داشته اید می دانید که لباس های سفیدی که با پودر غیراستاندارد شسته شده اند به تدریج کدر شده و رنگ متمایل به زرد پیدا می­ کنند اما مشکل استفاده از پودر بی کیفیت به همین جا ختم نمی شود و علاوه بر ظاهر ناخوشایند باعث باقی ماندن مقداری باکتری و قارچ در الیاف به ویژه برای لباس های زیر هم می شوند.

بر روی برند های ایرانی و خارجی مناسب و مخصوص پودر لباسشویی نوع دوم نیز کلماتی مانند white، وایت یا برای لباس های سفید نوشته شده است.

در مورد پودر لباسشویی البسه کودک نیز باید گفت این نوع پودرها از خورد های صابون مخصوص تهیه شده اند و کمترین میزان مواد آلرژی زا و معطر را دارند.

طرح های گرافیکی و عبارت هایی مانند “ویژه کودکان” که بر روی پودر لباسشویی کودکان درج می شود، متمایز کننده این نوع پودرها از سایر انواع است.

صادرات پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی به کشور های همسایه

صادرات پودر لباسشویی ۲۰ کیلویی به کشور های همسایهمیزان فروش و صادرات پودر لباسشویی در جهان بسیار بالا بوده و کشورهای مختلفی از طریق پخش این محصول به درآمدهایی شگفت انگیز دست پیدا می کنند.

از بزرگترین کشورهای صادر کننده پودر لباسشویی در دنیا می توان به آلمان، آمریکا، هلند، بلژیک، فرانسه، انگلستان، چین، ایتالیا، لهستان و نیز اسپانیا اشاره کرد.

کشور ایران، از لحاظ تولید پودر لباسشویی در منطقه کشوری پیشرو بوده و کیفیت پودرهای لباسشویی ایرانی قابل مقایسه و رقابت در بازار های بین المللی می باشند. 

کشورهای همسایه بازار صادراتی خوبی برای پودر لباسشویی تولید شده در ایران به شمار می روند و با معرفی و تبلیغات بیشتر این محصولات در بازارهای جهانی، امکان عقد قراردادهایی با کشورهای بزرگ دنیا نیز دور از انتظار نیست.

در حال حاضر صادرات پودر لباسشویی ایرانی به کشورهای مختلفی از جمله عراق، تاجیکستان، افغانستان، لبنان، پاکستان، بلاروس، قرقیزستان، ازبکستان، عمان، ترکیه، بحرین، گرجستان، ترکمنستان، ارمنستان و آذربایجان صورت می گیرد.

به طور کلی، مهمترین ویژگی هایی که مشتریان داخلی و خارجی را به سمت خرید یک برند خاص از پودر لباسشویی ترغیب می کند، شامل موارد زیر می باشد:

  • بسته بندی شرکت تولیدی
  • قابلیت حلال بودن در آب
  • آنزیم ها
  • رایحه ی آن ها قبل و بعد از شستشو
  • قدرت پاک کنندگی
  • مناسب بودن آن ها برای انواع البسه و منسوجات

تجربه های قبلی خریدار، توصیه آشنایان و دوستان و نیز تبلیغات شرکت های تولید کننده نیز تأثیر زیادی بر انتخاب و یا تغییر نظر مشتریان دارد.

توجه به سلیقه و نیاز مشتریان موجب موفقیت در فروش و صادرات پودر لباسشویی می شود.

تنوع در محصولات شوینده و برند های ارائه شده توسط یک شرکت باعث می شود مشتری گزینه های زیادی برای خرید داشته باشد، به عنوان مثال پودر لباسشویی به دو صورت دستی و ماشینی و معمولا در حجم های متنوعی از 500 گرمی تا 25 کیلوگرمی به بازار عرضه می شود و پاسخگوی نیاز خانگی یا قالیشویی ها، پتوشویی ها، رختشور خانه ها و موارد دیگر می باشد.

با توجه به فعالیت فروشگاه های اینترنتی متعدد در زمینه توزیع و پخش عمده پودر های شوینده، به راحتی می توان از لیست پرفروش ترین برندها و قیمت روز آن ها آگاهی پیدا کرد.‌

نظرات مشتریان و رضایت آن ها نیز در فضای مجازی منعکس می شود و توجه به این موارد می تواند کمک زیادی به انتخاب صحیح کند.

با وجود این که شرکت های تولید کننده پودر لباسشویی در کشور، باکیفیت ترین محصولات را تولید می کنند و حتی قدرت رقابت با محصولات خارجی را دارند ولی بازار واردات این محصول نیز از رونق خاصی برخوردار است.

در شهرهای مختلف، برند هایی گوناگون از پودر لباسشویی خارجی به فروش می رسد که طبق آمارها، عمدتا از سه کشور اتریش، هلند و ترکیه وارد بازار ایران می شوند.

نکته قابل توجه در مورد پودر لباسشویی خارجی این است که با وجود افزایش تعرفه های وارداتی، مشتریان زیادی تمایل به خرید محصولات خارجی دارند.

قیمت پودر لباسشویی دستی و ماشینی در کشور ما نسبت به برخی از کشور های همسایه پایین تر است و به همین دلیل میزان خرید و فروش آن ها به منظور قاچاق به کشور های دیگر، در استان های مرزی کشور مانند خوزستان، خراسان، ایلا‌م و کردستان بسیار بالا می باشد.

تماس با ما