Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 16 in /home3/apkzyobl/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
فروش ویژه پودر لباسشویی کیلویی - رادوش

فروش ویژه پودر لباسشویی کیلویی

پودر لباسشویی کیلویی یکی از شوینده های مهم می باشد که باید به کیفیت آن توجه کرد تا علاوه بر کارایی خوب پاکیزگی از لحاظ اقتصادی نیز قابل قبول باشد از رو تولید کنندگان این پودر ها آن را باکیفیت بالا و حجم های مختلف از جمله پودر لباسشویی ارزان با فروش ویژه به بازار عرضه میکنند، کیفیت بالای این پودر ها و هم چنین استفاده از انواع مواد پاک کننده در ترکیبات این شوینده برای بالابردن خاصیت پاکسازی ولکه زدایی باعث شده ، فروش آن بالا رفته وجز نیازهای اساسی هرخانه شود.

فروش ویژه پودر لباسشویی کیلویی

پودر لباسشویی با مایع لباسشویی چه تفاوتی دارند؟

پودر لباسشویی با مایع لباسشویی چه تفاوتی دارند؟ همان طور که می دانید امروزه در شوینده ها، تنوع زیادی از جمله در فرمولاسیون، لکه بری، شکل ظاهری از جمله مایع و جامد بودن، وحتی بسته بندی و پکیجینگ آنها به وجود آمده است، یکی از نوآورانه های عرصه شوینده ها لباس، مایع لباس شویی می باشد که در ادامه به برخی از تفاوت های پودر لباسشویی با آن می پردازیم:

  • اولین تفاوت بین پودر لباس شویی و مایع لباسشویی می تواند در نوع حالت آنها باشد که پودر لباسشویی حالت جامد و پودری دارد ولی مایع لباس شویی به صورت مایع غلیظ می باشد.
  • از لحاظ مقرون به صرفه و اقتصادی بودن این دو محصول باید اینطور بیان کرد، که مقدار و حجم پودر لباسشویی نسبت به قیمت آن از مایع لباسشویی بیشتر است و این اقتصادی بودن آن را می رساند.
  • نوع بسته بندی پودر لباسشویی به صورت مقوایی می باشد که در مایع لباسشویی از ظروف پلاستیکی استفاده می گردد، که این یک امتیاز منفی برای سازگاری با محیط زیست می باشد.
  • اما یک از معایب های پودر لباسشویی نسبت به مایع لباسشویی قدرت لک بری و پخش آن در آب سرد می باشد، مایع لباسشویی آسان تر از پودر لباسشویی در آب سرد حل شده و کارایی لازم را دارد.
  • هم چنین ایجاد مسمویت توسط کودکان با توجه به نوع بسته بندی و مایع بودن محصول در مایع لباسشویی بیشتر از پودر لباسشویی گزارش شده است.

پخش کننده پودر لباسشویی ماشینی

پخش کننده پودر لباسشویی ماشینی پودر لباسشویی عمده یکی از گزینه های مناسب برای انتخاب پودر شوینده ،برای مصارف رستورانها، بیمارستان و مراکز اداری وحتی مصارف خانگی است، چون این نوع پودر ها از نظر کیفی، بالا و هم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرف است.

این مرکز یکی از بزرگترین پخش کننده پودر لباسشویی بریج، سعی در ارائه بهترین پودر لباسشویی ماشینی باکیفیت به خریداران محترم می باشد، این بازرگانی سعی دارد ،قیمت پودر لباسشویی درجه یک خود را با توجه با کیفیت کامل و مرغوبیت بالا بسیار مناسب قرار دهد و به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها و دلالان بازاری در اختیار مشتریان قرار دهد .

تنها هدف این بازرگانی رفع نیاز های مردم با پرداخت هزینه های کم و در کمترین زمان می باشد و محصولات خود را از جمله پودر شویند آنزیم دار را به صورت الکترونیکی و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما